one confession

Läs om ni vill.

Jag har gått & bärt på det så otroligt länge.
Folk får tycka precis vad dom vill om mig, jag bryr mig ärligt talat inte.

Men det är en person jag saknar i mitt liv, oerhört mycket.


Robin Falkbjer..

Du var en så stor kärlek, men nu bara ett förlutet med många minnen.
Jag saknar denna personen i mitt liv.
Sen den dagen du släppte mig har jag inte varit densamma.
Jag är osäker på mig själv och allt annat.
Innan var jag precis alltid glad, jag spred glädje runt omkring mig.
Jag kunde aldrig vara ledsen eller nere eller sur.  Du fick mig att vara
denna personen. Du gav mig en sån otrolig lycka som jag tror att jag
aldrig kommer känna igen. 
Jag har sårat så många, men framför allt mest dig.
Jag har inte vetat hur jag ska ha visat hur mycket du betyder för mig.
Jag har visat det på så många olika sätt, men ibland inte dom bra sätten.
Jag vet att jag borde släppa allting. Men jag trodde aldrig jag skulle bli såhär kär i dig.
Jag vill känna den lyckan igen som jag gjorde med dig.
Det var längesen jag gick ut med detta om hur mycket jag verkligen saknar dig.
Men folk för tycka vad dom vill, men det handlar om hur jag känner och dett handlar om dig&mig.
Ingen annan.   Du är en stjärna i mina ögon, du är helt fantastisk.   Världen borde haft mer personer
som är som du.  Du är så otroligt bra, och det bästa & finaste som finns i mina ögon.  Du är guld för mig
och du finns längst in i mitt hjärta.     love.. 'v



Kommentarer
Postat av: jonna

aw..

finns här hela tiden! <3

2010-03-07 @ 14:59:11
Postat av: sofie a

Emmie, du har gjort allt du kunnat för att få en andra chans, du har verkligen försökt med allt. Du förtjänar och få en andra chans, att han sedan är förblindad och inte ser det, det tror jag att han kommer ångra en dag =/ <3

2010-03-07 @ 17:15:33
Postat av: Pernilla - 20 år och mamma

Aw vännen, fick tårar i ögonen.

Men tänkte fråga vet han om hur du känner? Massor med kramar <3

2010-03-07 @ 18:46:53
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Quang

Fan vad fiint skrivet emmie, jag hoppas att allting löser sig på bästa möjliga sätt för dej. Det är du värd! Ta de lugnt me livet gumman! :0)

2010-03-08 @ 17:18:26
URL: http://wangtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: sofie b

om han inte inser hur bra du är så är det hans förlust. och han är korkad som släppte dig. älskade du, du förtjänar att vara lycklig <3

2010-03-08 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0